© Copyright 2017 NetSpport Aps

Produkter

InteGreat, Order Management

InteGreat forbinder dit økonomisystem med lager og lagerhotel, med dine webshops, med butikskæder, mm, og gør ordrebehandlingen automatisk, fra ordremodtagelsen til fakturaforsendelsen. InteGreat gør det nemmere for alle medarbejdere. På lageret kommer pluksedler automatisk ud på printeren, og printlayoutet er ens, uanset om ordren stammer fra Bilka eller fra egen webshop. Fragtlabels kan skrives ud, uden at oplysninger skal tastes ind igen. Det er også nemmere for bogholderiet, da ordrer faktureres og bogføres automatisk, så snart ordren er pakket. Du får kontrol over hele ordreprocessen, via et overskueligt online interface.

e-conomic Portal

Kundeportal for e-conomic. Hvis du har e-conomic økonomi systemet, kan du hurtigt oprette en sikker e-conomic kundeportal til dine kunder. Portalen giver nem og hurtig adgang for dine kunder til deres faktura, og betalingsstatus på hver faktura. Du vælger selv de kunder som skal have adgang, og systemet kan sende de vælgte kunder en email med login oplysninger. Gør det nemt for dig selv og dine kunder, åben en e-conomic faktura portal
Ordrer som er åben til levering kan udskrives til en labelprinter, via Consignor Shipment Server, eller til GLS Interline. Ingen dobbeltindtastninger, du undgår spildtid og adresseringsfejl. Direkte fra e-conomic udskriver du labels til din printer på lageret.

e-conomic Transport

Ordrer som er åben til levering kan udskrives til en labelprinter, via Consignor Shipment Server, eller til GLS Interline. Ingen dobbeltindtastninger, du undgår spildtid og adresseringsfejl. Direkte fra InteGreat udskriver du labels til din printer på lageret.

InteGreat Transport

© Netsupport aps 2017

Produkter

InteGreat, Order

Management

InteGreat forbinder dit økonomisystem med lager og lagerhotel, med dine webshops, med butikskæder, mm, og gør ordrebehandlingen automatisk, fra ordremodtagelsen til fakturaforsendelsen. InteGreat gør det nemmere for alle medarbejdere. På lageret kommer pluksedler automatisk ud på printeren, og printlayoutet er ens, uanset om ordren stammer fra Bilka eller fra egen webshop. Fragtlabels kan skrives ud, uden at oplysninger skal tastes ind igen. Det er også nemmere for bogholderiet, da ordrer faktureres og bogføres automatisk, så snart ordren er pakket. Du får kontrol over hele ordreprocessen, via et overskueligt online interface.

Jeg har modtaget en formular fra

Bilka/Wupti, som skal udfyldes med en

masse teknik, omkring GLN og VAN?

Bare email formularen til os, vi udfylder den tekniske del, og

returnerer den til dig.

Hvad er et GLN?

Et GLN er et Global Location Number, som unikt identificerer dit

firma i EDI kommunikation. Et GLN er 13 cifret (ligesom EAN), og kan

fåes hos www.gs1.dk

Hvor hurtigt kan vi komme i gang?

Opsætningen hos NetSupport tager kun få timer, derefter kan du

starte med at modtage og behandle ordrer.

Kan InteGreat bruges til at lave kontrol af

de plukkede varer?

Ja, vi kan lave en speciel InteGreat version efter jeres behov, som kan

kontrollere de indscannede varer mod ordren, for at sikre at de rette

varer er plukket, inden GLS labelskrives ud.